All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Reform of grammar school curricular documments - case study research of a PE teacher

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00059729" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00059729 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Reforma kurikula na gymnáziích z pohledu tvůrce kurikulárních dokumentů ? případová studie učitelky tělesné výchovy

  • Original language description

    V textu je představena případová studie učitelky, která vytvořila a realizuje školní vzdělávací program v oboru tělesná výchova na gymnáziu. Analýzy provedené v rámci předložené případové studie se zaměřují především na cílovou a na obsahovou dimenzi kurikula. Při analýzách cílové dimenze kurikula se zaměřujeme na to, jak učitelka pojímá klíčové kompetence a dále činnosti ovlivňující zdraví, pohybové dovednosti a pohybové učení. Při analýzách obsahové dimenze kurikula jde o to zjistit, jak učitelka přistupuje k problematice transformace obsahu a strukturování obsahu. Výsledky shrnují některé aktuální problémy týkající se tvorby a realizace kurikula v oblasti tělesné výchovy a výchovy. Text je uzavřen stručnou rekapitulací nedávno provedených výzkumů voblasti tvorby a realizace kurikula. Na základě těchto výzkumných výstupů jsou v závěru uvedena některá transdisciplinární zobecnění a doporučení v rámci zkoumané problematiky.

  • Czech name

    Reforma kurikula na gymnáziích z pohledu tvůrce kurikulárních dokumentů ? případová studie učitelky tělesné výchovy

  • Czech description

    V textu je představena případová studie učitelky, která vytvořila a realizuje školní vzdělávací program v oboru tělesná výchova na gymnáziu. Analýzy provedené v rámci předložené případové studie se zaměřují především na cílovou a na obsahovou dimenzi kurikula. Při analýzách cílové dimenze kurikula se zaměřujeme na to, jak učitelka pojímá klíčové kompetence a dále činnosti ovlivňující zdraví, pohybové dovednosti a pohybové učení. Při analýzách obsahové dimenze kurikula jde o to zjistit, jak učitelka přistupuje k problematice transformace obsahu a strukturování obsahu. Výsledky shrnují některé aktuální problémy týkající se tvorby a realizace kurikula v oblasti tělesné výchovy a výchovy. Text je uzavřen stručnou rekapitulací nedávno provedených výzkumů voblasti tvorby a realizace kurikula. Na základě těchto výzkumných výstupů jsou v závěru uvedena některá transdisciplinární zobecnění a doporučení v rámci zkoumané problematiky.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Pedagogická kinantropologie - Soubor referátů z mezinárodního semináře konaného 11.4. - 13.4.2012

  • ISBN

    9788026302483

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    14-20

  • Publisher name

    Tribun EU

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Frydlant nad Ostravicí

  • Event date

    Jan 1, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article