Assessment in Teaching of Elementary Reading and Writing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00060159" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00060159 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnocení ve výuce elementárního čtení a psaní
Original language description
Příspěvek přináší vybrané výsledky empirického výzkumu v oblasti hodnocení ve výuce elementárního čtení a psaní. Cílem bylo zjistit, jak v dnešní době učitelé hodnotí a diagnostikují svoje žáky ve výuce elementárního čtení a psaní. Jaké volí metody, formy a kritéria pro hodnocení.
Czech name
Hodnocení ve výuce elementárního čtení a psaní
Czech description
Příspěvek přináší vybrané výsledky empirického výzkumu v oblasti hodnocení ve výuce elementárního čtení a psaní. Cílem bylo zjistit, jak v dnešní době učitelé hodnotí a diagnostikují svoje žáky ve výuce elementárního čtení a psaní. Jaké volí metody, formy a kritéria pro hodnocení.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání - aktuální otázky, perspektivy a výzvy
ISBN
9788021058767
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
129-135
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
PdF MU
Event date
Jun 11, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—