Training teachers of English for work with dyslexic learners in the European context
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062541" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062541 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Příprava učitelů angličtiny pro práci s dyslektickými žáky v evropském kontextu
Original language description
Kapitola se věnuje výsledkům výzkumného šetření, které bylo realizováno v šesti evropských zemích v rámci projektu DysTEFL. V rámci šetření byly analyzovány studijní programy v přípravném vzdělávání učitelů a vzdělávací programy a kurzy nabízené v rámcidalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Dále byly analyzovány legislativní a kurikulární dokumenty relevantní pro danou oblast. Bylo také provedeno dotazníkové šetření zaměřené na zjištění potřeb a preferencí učitelů anglického jazyka, kteří vyučujížáky či studenty s dyslexií.
Czech name
Příprava učitelů angličtiny pro práci s dyslektickými žáky v evropském kontextu
Czech description
Kapitola se věnuje výsledkům výzkumného šetření, které bylo realizováno v šesti evropských zemích v rámci projektu DysTEFL. V rámci šetření byly analyzovány studijní programy v přípravném vzdělávání učitelů a vzdělávací programy a kurzy nabízené v rámcidalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Dále byly analyzovány legislativní a kurikulární dokumenty relevantní pro danou oblast. Bylo také provedeno dotazníkové šetření zaměřené na zjištění potřeb a preferencí učitelů anglického jazyka, kteří vyučujížáky či studenty s dyslexií.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Grenarová, R., Vítková, M. (eds) Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v cizojazyčné výuce a ve výzkumu
ISBN
9788021060241
Number of pages of the result
27
Pages from-to
9-35
Number of pages of the book
210
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—