Approaches to Education of Pupils with Profound Impairments in Mainstream Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063087" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063087 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Strategie přístupů ke vzdělávání žáků s těžkým postižením v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Original language description
Kapitola se zabývá problematikou vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami. V kapitole je analyzována mezinárodní klasifikace funkčních schopností, postižení a zdraví (ICF), charakterizován okruh osob s těžkým postižením a vysvětleny pojmy péče, terapie, podpora a vzdělávání, používané u žáků s těžkým postižením. V závěru je uveden příklad skupinové integrace žáků s těžkým postižením v základní škole.
Czech name
Strategie přístupů ke vzdělávání žáků s těžkým postižením v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Czech description
Kapitola se zabývá problematikou vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami. V kapitole je analyzována mezinárodní klasifikace funkčních schopností, postižení a zdraví (ICF), charakterizován okruh osob s těžkým postižením a vysvětleny pojmy péče, terapie, podpora a vzdělávání, používané u žáků s těžkým postižením. V závěru je uveden příklad skupinové integrace žáků s těžkým postižením v základní škole.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.
ISBN
9788021059955
Number of pages of the result
12
Pages from-to
43-54
Number of pages of the book
298
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—