Terminological interface of new technologies in art and theory art Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063480" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063480 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Terminologické rozhraní nových technologií v umění a v teorii výtvarné výchovy
Original language description
Na příkladech používané terminologie a její interpretace v příbuzných oborech jako jsou teorie umění, teorie médií a teorie výtvarné výchovy se odhaluje rozmanitost pojetí fenoménu nových technologií v rámci jednotlivých vědních oborů, ale i vlivy, kterým čelí výtvarná výchova. Výsledek výzkumu textů vychází z analýzy jejich sémiotických významů.
Czech name
Terminologické rozhraní nových technologií v umění a v teorii výtvarné výchovy
Czech description
Na příkladech používané terminologie a její interpretace v příbuzných oborech jako jsou teorie umění, teorie médií a teorie výtvarné výchovy se odhaluje rozmanitost pojetí fenoménu nových technologií v rámci jednotlivých vědních oborů, ale i vlivy, kterým čelí výtvarná výchova. Výsledek výzkumu textů vychází z analýzy jejich sémiotických významů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Výtvarná výchova ve světě současného umění a technologií
ISBN
9788024432229
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
47-53
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Jan 1, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—