All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Professional Orientation of Pupils with Dyslexia, Dysgraphia and Dysortographia as Specific Learning Disabilities

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063596" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063596 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Profesní orientace žáků s dyslexií, dysgrafií a dysortografií jako specifickými poruchami učení

  • Original language description

    Kapitola se zaměřuje na oblast profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení ? dyslexií, dysgrafií a dysortografií ? po ukončení základní školy. V teoretické části charakterizuje problematiku specifických poruch učení a analyzuje faktory ? rolisebehodnocení a roli rodičů, jež ovlivňují volbu střední školy žáků devátých tříd se specifickými poruchami učení. V praktické části je metodami kvantitativního a kvalitativního výzkumného šetření analyzována volba střední školy u žáků 9. tříd se specifickými poruchami učení v Brně a Jihomoravském kraji. Byly využity metody dotazníku a rozhovoru.

  • Czech name

    Profesní orientace žáků s dyslexií, dysgrafií a dysortografií jako specifickými poruchami učení

  • Czech description

    Kapitola se zaměřuje na oblast profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení ? dyslexií, dysgrafií a dysortografií ? po ukončení základní školy. V teoretické části charakterizuje problematiku specifických poruch učení a analyzuje faktory ? rolisebehodnocení a roli rodičů, jež ovlivňují volbu střední školy žáků devátých tříd se specifickými poruchami učení. V praktické části je metodami kvantitativního a kvalitativního výzkumného šetření analyzována volba střední školy u žáků 9. tříd se specifickými poruchami učení v Brně a Jihomoravském kraji. Byly využity metody dotazníku a rozhovoru.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Friedmann, Z. et al. Specifika profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich pracovní uplatnění. Professional Orientation of Pupils with Special Educational Needs and their Job Opportunities.

  • ISBN

    9788073152369

  • Number of pages of the result

    11

  • Pages from-to

    179-189

  • Number of pages of the book

    232

  • Publisher name

    Paido

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter