The Motivational Aspects of Self-regulated Learning: The Adaptation of the Pintrich Assessment Instrument
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063799" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063799 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Motivační aspekty autoregulace učení: adaptace výzkumného nástroje
Original language description
Prezentované výzkumné téma reaguje na současnou potřebu vybavit budoucí absolventy odpovídajícími kompetencemi k učení a osvojit si ?umění?, jak tento proces učení samostatně regulovat. Cílem této kapitoly je popis adaptace MSLQ dotazníku pro české prostředí navrženého Pintrichem et al. (1991). Na tomto základě je možné prezentovat první údaje o úrovni utváření motivačních komponent autoregulace učení vysokoškolských studentů, jenž se podle zahraničních i domácích výzkumů jeví jako nejsilnější faktor rozvoje autoregulace učení.
Czech name
Motivační aspekty autoregulace učení: adaptace výzkumného nástroje
Czech description
Prezentované výzkumné téma reaguje na současnou potřebu vybavit budoucí absolventy odpovídajícími kompetencemi k učení a osvojit si ?umění?, jak tento proces učení samostatně regulovat. Cílem této kapitoly je popis adaptace MSLQ dotazníku pro české prostředí navrženého Pintrichem et al. (1991). Na tomto základě je možné prezentovat první údaje o úrovni utváření motivačních komponent autoregulace učení vysokoškolských studentů, jenž se podle zahraničních i domácích výzkumů jeví jako nejsilnější faktor rozvoje autoregulace učení.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
ISBN
9788021061323
Number of pages of the result
18
Pages from-to
283-300
Number of pages of the book
354
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—