Evaluation of selected components and characteristic of German language teaching quality by observation instrument
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064065" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064065 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Posouzení vybraných komponent a charakteristik kvality výuky německého jazyka pomocí posuzovacího nástroje
Original language description
Kapitola zabývající se výzkumem vybraných komponent a charakteristik kvality výuky (a) motivování, (b) podpůrné učební klima, (c) práce s časem, (d) orientace na cíle, (e) učitelův projev, je rozvržena do dvou částí. V první části kapitoly je krátce představena aktuální verze nástroje pro posuzování kvality výuky cizího jazyka, výsledky jeho pilotáže, průběh a organizační zajištění výzkumu v oblasti kvality výuky německého jazyka a způsob pořizování videozáznamů s výukou německého jazyka. V druhé částikapitoly jsou prezentovány výsledky posuzování výuky vybraných komponent a charakteristik kvality výuky německého jazyka v hodinách dvou učitelů na ZŠ. Autor se zaměřuje především na posouzení vybraných komponent a charakteristik kvality výuky pomocí modu a pomocí aritmetického průměru.
Czech name
Posouzení vybraných komponent a charakteristik kvality výuky německého jazyka pomocí posuzovacího nástroje
Czech description
Kapitola zabývající se výzkumem vybraných komponent a charakteristik kvality výuky (a) motivování, (b) podpůrné učební klima, (c) práce s časem, (d) orientace na cíle, (e) učitelův projev, je rozvržena do dvou částí. V první části kapitoly je krátce představena aktuální verze nástroje pro posuzování kvality výuky cizího jazyka, výsledky jeho pilotáže, průběh a organizační zajištění výzkumu v oblasti kvality výuky německého jazyka a způsob pořizování videozáznamů s výukou německého jazyka. V druhé částikapitoly jsou prezentovány výsledky posuzování výuky vybraných komponent a charakteristik kvality výuky německého jazyka v hodinách dvou učitelů na ZŠ. Autor se zaměřuje především na posouzení vybraných komponent a charakteristik kvality výuky pomocí modu a pomocí aritmetického průměru.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S. (Eds.). Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům
ISBN
9788021061095
Number of pages of the result
14
Pages from-to
55-68
Number of pages of the book
221
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—