Assessment as a Tool of Support for Education of At-Risk Youth
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064221" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064221 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnocení jako nástroj podpory při edukaci žáků v riziku poruch chování
Original language description
V kapitole tematizujeme problematiku hodnocení výkonů a chování žáků základních škol se zaměřením na žáky se sociálním znevýhodněním, kteří jsou žáky v riziku poruch chování. Představujeme zde dílčí výsledky výzkumu vzdělávacích drah těchto žáků. Výzkumpoukázal na přílišnou orientaci pedagogů na nežádoucí chování a jeho negativní hodnocení, které v kontextu inkluzivních přístupů k problémům v chování žáků nepovažujeme za podporující. Naše zjištění vedou k předpokladu, že formativní potenciál hodnocenínení ve školách dostatečně využíván.
Czech name
Hodnocení jako nástroj podpory při edukaci žáků v riziku poruch chování
Czech description
V kapitole tematizujeme problematiku hodnocení výkonů a chování žáků základních škol se zaměřením na žáky se sociálním znevýhodněním, kteří jsou žáky v riziku poruch chování. Představujeme zde dílčí výsledky výzkumu vzdělávacích drah těchto žáků. Výzkumpoukázal na přílišnou orientaci pedagogů na nežádoucí chování a jeho negativní hodnocení, které v kontextu inkluzivních přístupů k problémům v chování žáků nepovažujeme za podporující. Naše zjištění vedou k předpokladu, že formativní potenciál hodnocenínení ve školách dostatečně využíván.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Vojtová, V., Červenka, K. et al. Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování. Educational needs of children at risk for and with behavioural disorders.
ISBN
9788021061347
Number of pages of the result
10
Pages from-to
105-114
Number of pages of the book
193
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—