Attachment Theory as a Source of Educational Strategies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064225" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064225 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Teorie připoutání jako zdroj edukačních strategií v etopedii
Original language description
Kapitola se zabývá významem raných vztahů mezi dítětem a jeho pečovateli vzhledem k budoucím vazbám v sociálním prostředí dítěte. Věnujeme se možným rizikům a důsledkům narušení vazby, navazujeme možnými souvislostmi narušení raných vazeb s rozvojem poruch chování a emocí nejen v období adolescence.
Czech name
Teorie připoutání jako zdroj edukačních strategií v etopedii
Czech description
Kapitola se zabývá významem raných vztahů mezi dítětem a jeho pečovateli vzhledem k budoucím vazbám v sociálním prostředí dítěte. Věnujeme se možným rizikům a důsledkům narušení vazby, navazujeme možnými souvislostmi narušení raných vazeb s rozvojem poruch chování a emocí nejen v období adolescence.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Vojtová, V., Červenka, K. (et al.). Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování.Educational needs of children at risk for and with behavioural disorders.
ISBN
9788021061347
Number of pages of the result
16
Pages from-to
45-61
Number of pages of the book
193
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—