Gender inequalities in English lessons: systems of categories and first quantitative study
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064314" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064314 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Genderové nerovnosti ve výuce angličtiny: kategoriální systémy a první kvantitativní sonda
Original language description
Kapitola představuje finální verze kategoriálních systémů vypracovaných pro potřeby analýzy videozáznamů vyučovacích hodin anglického jazyka z hlediska genderové (ne)rovnosti v přístupu k chlapcům či dívkám. Předkládá též vybrané výsledky kvantitativní sondy výuky anglického jazyka.
Czech name
Genderové nerovnosti ve výuce angličtiny: kategoriální systémy a první kvantitativní sonda
Czech description
Kapitola představuje finální verze kategoriálních systémů vypracovaných pro potřeby analýzy videozáznamů vyučovacích hodin anglického jazyka z hlediska genderové (ne)rovnosti v přístupu k chlapcům či dívkám. Předkládá též vybrané výsledky kvantitativní sondy výuky anglického jazyka.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
ISBN
9788021061323
Number of pages of the result
13
Pages from-to
217-229
Number of pages of the book
354
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—