All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

On Methodological Standards of Educational Sciences. Monothematical Volume of Pedagogicka Orientace Journal 2013/4

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00066740" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00066740 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.ped.muni.cz/pedor/" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/pedor/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    K metodologickému standardu pedagogických věd. Monotematické číslo časopisu Pedagogická orientace 2013/4

  • Original language description

    Monotematické číslo odborného pedagogického časopisu Pedagogická orientace se zabývá standardem pedagogického výzkumu. Editorial ... k metodologickému standardu v pedagogice (Tomáš Janík, Kateřina Vlčková, Petr Knecht) Studie Mareš, J. (2013). Přehledovéstudie: jejich typologie, funkce a způsob vytváření. Pedagogická orientace, 23(4), 427?454. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-427 Mareš, J., &amp; Vlčková, K. (2013). K metodologickým standardům kvantitativních studií v pedagogice: Jak psát o výzkumných zjištěních? Pedagogická orientace, 23(4), 455?477. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-455 Šeďová, K., &amp; Švaříček, R. (2013). Jak psát kvalitativně orientované výzkumné studie. Kvalita v kvalitativním výzkumu. Pedagogická orientace, 23(4), 478?510. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-478 Gavora, P. (2013). Validita a reliabilita výskumných nástrojov: princípy a reálna prax. Pedagogická orientace, 23(4), 511?534. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-511 Němec, J. (2013). Standardy závěrečných prací pedagogických oborů.

  • Czech name

    K metodologickému standardu pedagogických věd. Monotematické číslo časopisu Pedagogická orientace 2013/4

  • Czech description

    Monotematické číslo odborného pedagogického časopisu Pedagogická orientace se zabývá standardem pedagogického výzkumu. Editorial ... k metodologickému standardu v pedagogice (Tomáš Janík, Kateřina Vlčková, Petr Knecht) Studie Mareš, J. (2013). Přehledovéstudie: jejich typologie, funkce a způsob vytváření. Pedagogická orientace, 23(4), 427?454. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-427 Mareš, J., &amp; Vlčková, K. (2013). K metodologickým standardům kvantitativních studií v pedagogice: Jak psát o výzkumných zjištěních? Pedagogická orientace, 23(4), 455?477. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-455 Šeďová, K., &amp; Švaříček, R. (2013). Jak psát kvalitativně orientované výzkumné studie. Kvalita v kvalitativním výzkumu. Pedagogická orientace, 23(4), 478?510. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-478 Gavora, P. (2013). Validita a reliabilita výskumných nástrojov: princípy a reálna prax. Pedagogická orientace, 23(4), 511?534. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-511 Němec, J. (2013). Standardy závěrečných prací pedagogických oborů.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA13-24456S" target="_blank" >GA13-24456S: Power in the classes taught by student teachers</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů