All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Distance education and musical E-learning at PdF MU (Faculty of Education of Masaryk University) - experience and perspectives

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00069635" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00069635 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://userweb.pedf.cuni.cz/hudebnivychova/Obsahy/2013/obsah_hv_2_2013.pdf" target="_blank" >http://userweb.pedf.cuni.cz/hudebnivychova/Obsahy/2013/obsah_hv_2_2013.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Distanční vzdělávání a hudební e-learning na PdF MU ? zkušenosti a výhledy

  • Original language description

    E-learning je na českých univerzitách běžnou formou distančního vzdělávání již přibližně deset let. Na počátku bylo potřeba překonávat jistou skepsi, která částečně přetrvává ještě dnes. Ale situace se stále zlepšuje a naši studenti využívají možnosti nabízené novými technologiemi, aplikacemi a vzdělávacími programy připravovanými univerzitními učiteli a počítačovými specialisty. V současnosti je tento vývoj zaměřen na tzv. nová média, Web 2.0 a E-learning 2.0 s jejich myšlenkou interaktivity a sdílených obsahů. Tento článek vychází z dlouhodobého výzkumu autora.

  • Czech name

    Distanční vzdělávání a hudební e-learning na PdF MU ? zkušenosti a výhledy

  • Czech description

    E-learning je na českých univerzitách běžnou formou distančního vzdělávání již přibližně deset let. Na počátku bylo potřeba překonávat jistou skepsi, která částečně přetrvává ještě dnes. Ale situace se stále zlepšuje a naši studenti využívají možnosti nabízené novými technologiemi, aplikacemi a vzdělávacími programy připravovanými univerzitními učiteli a počítačovými specialisty. V současnosti je tento vývoj zaměřen na tzv. nová média, Web 2.0 a E-learning 2.0 s jejich myšlenkou interaktivity a sdílených obsahů. Tento článek vychází z dlouhodobého výzkumu autora.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    HUDEBNÍ VÝCHOVA - časopis pro hudební a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní

  • ISSN

    1210-3683

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    21/2013

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    21-23

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database