Specific Learning Difficulties as a Determining Factor in Students? Self-Assessment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071103" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071103 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Specifické poruchy učení jako determinující faktor sebehodnocení žáků
Original language description
Kapitola se zabývá specifickými poruchami učení ve vztahu k sebehodnocení žáků na střední odborné škole a středních odborných učilištích. Prezentuje výsledky výzkumného šetření, které se zabývá problematikou rozdílnosti přístupu sebepojetí z pohledu specifické poruchy učení, rozdílů v sebepojetí chlapců a dívek a jejich rodinného prostředí.
Czech name
Specifické poruchy učení jako determinující faktor sebehodnocení žáků
Czech description
Kapitola se zabývá specifickými poruchami učení ve vztahu k sebehodnocení žáků na střední odborné škole a středních odborných učilištích. Prezentuje výsledky výzkumného šetření, které se zabývá problematikou rozdílnosti přístupu sebepojetí z pohledu specifické poruchy učení, rozdílů v sebepojetí chlapců a dívek a jejich rodinného prostředí.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII
ISBN
9788073152468
Number of pages of the result
18
Pages from-to
207-224
Number of pages of the book
418
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—