All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Assessing Conditions of Inclusive Education ? New Version of the Index for Inclusion

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071123" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071123 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnocení podmínek inkluzivního vzdělávání ? nová verze rámce pro sebehodnocení podmínek vzdělávání

  • Original language description

    Druhá fáze našeho výzkumu byla zaměřena na zjišťování podmínek inkluzivního vzdělávání na prvním stupni základních škol. Svoji pozornost jsme soustředili na to, jak inkluzi ve škole vnímají a hodnotí sami učitelé. Zkušenosti s implementací sebehodnotícího výzkumného nástroje ?Rámec pro sebehodnocení podmínek inkluze vzdělávání? jsme poté analyzovali a navrhli jsme jednodušší variantu tohoto nástroje pro podmínky českých základních škol.

  • Czech name

    Hodnocení podmínek inkluzivního vzdělávání ? nová verze rámce pro sebehodnocení podmínek vzdělávání

  • Czech description

    Druhá fáze našeho výzkumu byla zaměřena na zjišťování podmínek inkluzivního vzdělávání na prvním stupni základních škol. Svoji pozornost jsme soustředili na to, jak inkluzi ve škole vnímají a hodnotí sami učitelé. Zkušenosti s implementací sebehodnotícího výzkumného nástroje ?Rámec pro sebehodnocení podmínek inkluze vzdělávání? jsme poté analyzovali a navrhli jsme jednodušší variantu tohoto nástroje pro podmínky českých základních škol.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.

  • ISBN

    9788073152451

  • Number of pages of the result

    8

  • Pages from-to

    57-64

  • Number of pages of the book

    319

  • Publisher name

    Paido

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter