All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Effects of Reading on Developing Communication Skills in Children before Starting School

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071998" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071998 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv četby na rozvoj komunikační schopnosti dětí před zahájením školní docházky

  • Original language description

    V kapitole jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření zaměřeného na využití četby dětem v předškolním věku. Jedná se o dílčí šetření v rámci řešení výzkumných úkolů v oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Cílem kvantitativního šetření bylo zjistit, zda pedagogové využívají četbu, zda působí na rozvoj komunikační schopnosti dětí předškolního věku a ovlivňují četbou vývoj dětí s narušenou komunikační schopností.

  • Czech name

    Vliv četby na rozvoj komunikační schopnosti dětí před zahájením školní docházky

  • Czech description

    V kapitole jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření zaměřeného na využití četby dětem v předškolním věku. Jedná se o dílčí šetření v rámci řešení výzkumných úkolů v oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Cílem kvantitativního šetření bylo zjistit, zda pedagogové využívají četbu, zda působí na rozvoj komunikační schopnosti dětí předškolního věku a ovlivňují četbou vývoj dětí s narušenou komunikační schopností.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění

  • ISBN

    9788021065154

  • Number of pages of the result

    12

  • Pages from-to

    60-71

  • Number of pages of the book

    364

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter