Sexual Literacy of Adolescents with the Emphasis on Awareness of People with Visual Impairments
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072013" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072013 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sexuální gramotnost dospívajících s důrazem na informovanost osob se zrakovým postižením
Original language description
Kapitola pojednává o výzkumu v oblasti sexuální výchovy a sexuální gramotnosti mladých lidí se zrakovým postižením a bez postižení. Sexuální výchova je analyzována v kontextu rámcových vzdělávacích programů. Pozornost je věnována výchově v rodině, ve škole, ale také vlivu médií na sexuální gramotnost těchto osob. Výzkum byl kvantitativní a byl realizován dotazníkovým šetřením u mladých dospívajících osob se zrakovým postižením a bez zrakového postižení. Bylo zjištěno, že ve znalostech mladých osob se zrakovým postižením se nacházejí očekávané nedostatky, stejně tak jsme zjistili neznalosti i u intaktních žáků. Výsledky mohou být inspirací pro úpravy rámcových vzdělávacích programů.
Czech name
Sexuální gramotnost dospívajících s důrazem na informovanost osob se zrakovým postižením
Czech description
Kapitola pojednává o výzkumu v oblasti sexuální výchovy a sexuální gramotnosti mladých lidí se zrakovým postižením a bez postižení. Sexuální výchova je analyzována v kontextu rámcových vzdělávacích programů. Pozornost je věnována výchově v rodině, ve škole, ale také vlivu médií na sexuální gramotnost těchto osob. Výzkum byl kvantitativní a byl realizován dotazníkovým šetřením u mladých dospívajících osob se zrakovým postižením a bez zrakového postižení. Bylo zjištěno, že ve znalostech mladých osob se zrakovým postižením se nacházejí očekávané nedostatky, stejně tak jsme zjistili neznalosti i u intaktních žáků. Výsledky mohou být inspirací pro úpravy rámcových vzdělávacích programů.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění
ISBN
9788021065154
Number of pages of the result
14
Pages from-to
222-235
Number of pages of the book
364
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—