Barriers to school inclusion of students with visual impairment in secondary schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072071" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072071 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Bariéry školní inkluze osob se zrakovým postižením na středních školách
Original language description
Kapitola pojednává o připravenosti středních škol na integraci, resp. inkluzi studentů se zrakovým postižením a o vlivu managementu škol na realizaci a podobu inkluzivního vzdělávání. Zabývá se postoji vedoucích pracovníků středních škol k problematice bariér ve školní inkluzi studentů se zrakovým postižením. Prezentováno je zde výzkumné šetření, které probíhalo v součinnosti s ředitelkami a řediteli středních škol v Pardubickém kraji. Kapitola mapuje fáze širšího výzkumného projektu, který se věnuje problematice inkluze žáků a studentů se zrakovým postižením, a představuje některé dílčí výsledky, jako například porovnání mezi významem postoje ředitele školy k bariéře a významem stejné bariéry pro konkrétní vzdělávací instituci.
Czech name
Bariéry školní inkluze osob se zrakovým postižením na středních školách
Czech description
Kapitola pojednává o připravenosti středních škol na integraci, resp. inkluzi studentů se zrakovým postižením a o vlivu managementu škol na realizaci a podobu inkluzivního vzdělávání. Zabývá se postoji vedoucích pracovníků středních škol k problematice bariér ve školní inkluzi studentů se zrakovým postižením. Prezentováno je zde výzkumné šetření, které probíhalo v součinnosti s ředitelkami a řediteli středních škol v Pardubickém kraji. Kapitola mapuje fáze širšího výzkumného projektu, který se věnuje problematice inkluze žáků a studentů se zrakovým postižením, a představuje některé dílčí výsledky, jako například porovnání mezi významem postoje ředitele školy k bariéře a významem stejné bariéry pro konkrétní vzdělávací instituci.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání
ISBN
9788021066748
Number of pages of the result
14
Pages from-to
129-142
Number of pages of the book
294
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—