Factors influencing the successful inclusion of students with mild mental disabilities - partial results of the survey
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072293" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072293 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Faktory ovlivňující úspěšnost inkluze žáků s lehkým mentálním postižením ? parciální výsledky šetření
Original language description
Společné vyučování postižených a intaktních žáků spočívá ve vytváření takových učebních situací, které zohledňují individuální učební možnosti a potřeby učení všech zúčastněných a umožňuje jim participaci na vzdělávání, na společném vyučovacím procesu. Výzkumná šetření zjišťující specifika takovéto edukace jsou ojedinělá. Hlavním cílem našeho výzkumného šetření bylo popsat některé faktory ovlivňující proces inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základních školách v České republice. Kapitola prezentuje parciální části výzkumu orientovaného na indikátory pohledu pedagoga na žáka s lehkým mentálním postižením v inkluzivní edukaci.
Czech name
Faktory ovlivňující úspěšnost inkluze žáků s lehkým mentálním postižením ? parciální výsledky šetření
Czech description
Společné vyučování postižených a intaktních žáků spočívá ve vytváření takových učebních situací, které zohledňují individuální učební možnosti a potřeby učení všech zúčastněných a umožňuje jim participaci na vzdělávání, na společném vyučovacím procesu. Výzkumná šetření zjišťující specifika takovéto edukace jsou ojedinělá. Hlavním cílem našeho výzkumného šetření bylo popsat některé faktory ovlivňující proces inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základních školách v České republice. Kapitola prezentuje parciální části výzkumu orientovaného na indikátory pohledu pedagoga na žáka s lehkým mentálním postižením v inkluzivní edukaci.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Současné trendy výchovy ke zdraví. Contemporary Trends in Education for Healt.
ISBN
9788021063167
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
123-132
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2013
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—