Lifelong learning and teachers of gifted pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072321" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072321 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Celoživotní vzdělávání a učitelé nadaných žáků
Original language description
Problematika nadaných žáků byla legalizována legislativním opatřením, tj. zákonem č. 561/2004 Sb. Jaká je skutečně míra naplňování potřeb nadaných žáků v českých školách a do jaké míry je realizován adekvátní přístup ze strany učitelů k potřebám těchto dětí, je součástí našeho sdělení. Za tímto účelem porovnáváme bilancování empirického výzkumu s vybranou školou, která práci s nadanými žáky preferuje, a u níž je dokonce i součástí jejího profilování.
Czech name
Celoživotní vzdělávání a učitelé nadaných žáků
Czech description
Problematika nadaných žáků byla legalizována legislativním opatřením, tj. zákonem č. 561/2004 Sb. Jaká je skutečně míra naplňování potřeb nadaných žáků v českých školách a do jaké míry je realizován adekvátní přístup ze strany učitelů k potřebám těchto dětí, je součástí našeho sdělení. Za tímto účelem porovnáváme bilancování empirického výzkumu s vybranou školou, která práci s nadanými žáky preferuje, a u níž je dokonce i součástí jejího profilování.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Výchova a vzdělávání nadaných žáků
ISBN
9788021065529
Number of pages of the result
13
Pages from-to
63-75
Number of pages of the book
221
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—