All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Development of Functional Thinking in the Education of Mathematics Teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00076032" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00076032 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvoj funkčního myšlení ve vzdělávání učitelů matematiky

  • Original language description

    Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky matematiky na středních a vysokých školách. Příspěvek poukazuje na nutnost rozvíjet u žáků jejich funkční myšlení a v této souvislosti na nezbytnost seznámit s tímto tématem ibudoucí učitele matematiky. Po úvodních teoretických poznámkách následuje několik složitějších úloh, v nichž se jedná o hledání závislostí, formulaci hypotéz a jejich ověřování a řešení jednoduchých funkcionálních rovnic. V závěru příspěvku je uvedena úloha, v níž hraje významnou roli zvolení vhodného označení hledané neznámé funkce.

  • Czech name

    Rozvoj funkčního myšlení ve vzdělávání učitelů matematiky

  • Czech description

    Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky matematiky na středních a vysokých školách. Příspěvek poukazuje na nutnost rozvíjet u žáků jejich funkční myšlení a v této souvislosti na nezbytnost seznámit s tímto tématem ibudoucí učitele matematiky. Po úvodních teoretických poznámkách následuje několik složitějších úloh, v nichž se jedná o hledání závislostí, formulaci hypotéz a jejich ověřování a řešení jednoduchých funkcionálních rovnic. V závěru příspěvku je uvedena úloha, v níž hraje významnou roli zvolení vhodného označení hledané neznámé funkce.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    XXXII International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings

  • ISBN

    9788072319572

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    19-25

  • Publisher name

    Univerzita Obrany

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    May 22, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article