Learner strategies: their role in TEYL and opportunities for their facilitation in a primary class
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00076464" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00076464 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Strategie učení: jejich role ve výuce angličtiny na primárním stupni vzdělávání a příležitosti pro jejich facilitaci ve výuce angličtiny.
Original language description
Příspěvek si klade za cíl seznámit s rolí strategií učení v cizojazyčné výuce na primárním stupni vzdělávání, repertoárem, který je žáky na primárním stupni vzdělávání využíván a s rolí učitele jako facilitátora strategií učení u žáků. Učitelé by měli přistupovat ke strategiím učení jako k prostředkům, které jim pomůžou posílit a zkvalitnit proces učení jejich žáků. Proto je facilitace strategií učení chápána jako nedílná součást výuky, ve které učitel vytváří dostatek příležitostí k osvojení strategiíučení a to jejich přímou implementací do cizojazyčné výuky.
Czech name
Strategie učení: jejich role ve výuce angličtiny na primárním stupni vzdělávání a příležitosti pro jejich facilitaci ve výuce angličtiny.
Czech description
Příspěvek si klade za cíl seznámit s rolí strategií učení v cizojazyčné výuce na primárním stupni vzdělávání, repertoárem, který je žáky na primárním stupni vzdělávání využíván a s rolí učitele jako facilitátora strategií učení u žáků. Učitelé by měli přistupovat ke strategiím učení jako k prostředkům, které jim pomůžou posílit a zkvalitnit proces učení jejich žáků. Proto je facilitace strategií učení chápána jako nedílná součást výuky, ve které učitel vytváří dostatek příležitostí k osvojení strategiíučení a to jejich přímou implementací do cizojazyčné výuky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ
ISBN
9788021068896
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
155-163
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2014
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—