All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Learner strategies: their role in TEYL and opportunities for their facilitation in a primary class

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00076464" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00076464 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Strategie učení: jejich role ve výuce angličtiny na primárním stupni vzdělávání a příležitosti pro jejich facilitaci ve výuce angličtiny.

  • Original language description

    Příspěvek si klade za cíl seznámit s rolí strategií učení v cizojazyčné výuce na primárním stupni vzdělávání, repertoárem, který je žáky na primárním stupni vzdělávání využíván a s rolí učitele jako facilitátora strategií učení u žáků. Učitelé by měli přistupovat ke strategiím učení jako k prostředkům, které jim pomůžou posílit a zkvalitnit proces učení jejich žáků. Proto je facilitace strategií učení chápána jako nedílná součást výuky, ve které učitel vytváří dostatek příležitostí k osvojení strategiíučení a to jejich přímou implementací do cizojazyčné výuky.

  • Czech name

    Strategie učení: jejich role ve výuce angličtiny na primárním stupni vzdělávání a příležitosti pro jejich facilitaci ve výuce angličtiny.

  • Czech description

    Příspěvek si klade za cíl seznámit s rolí strategií učení v cizojazyčné výuce na primárním stupni vzdělávání, repertoárem, který je žáky na primárním stupni vzdělávání využíván a s rolí učitele jako facilitátora strategií učení u žáků. Učitelé by měli přistupovat ke strategiím učení jako k prostředkům, které jim pomůžou posílit a zkvalitnit proces učení jejich žáků. Proto je facilitace strategií učení chápána jako nedílná součást výuky, ve které učitel vytváří dostatek příležitostí k osvojení strategiíučení a to jejich přímou implementací do cizojazyčné výuky.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ

  • ISBN

    9788021068896

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    155-163

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article