All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teacher Self-efficacy for Collaboration with Parents: the situation in the Czech and Slovak Nurseries

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00077332" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00077332 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/70883521:28150/14:43872714

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Profesní zdatnost učitelek pro spolupráci s rodiči: situace v českých a slovenských mateřských školách

  • Original language description

    Profesní zdatnost (self-efficacy) učitele je jeho přesvědčení o svých schopnostech a potencialitách vykonávat učitelské povolání, tedy i spolupracovat s rodiči. V roce 2014 proběhlo výzkumné šetření, které bylo zaměřené na zjišťování profesní zdatnosti (self-efficacy) spolupracovat s rodiči u učitelek českých mateřských škol. Využit byl při tom slovenský dotazník ZdUR (Majerčíková, Gavora, 2013). Z šetření v České republice a z komparace dat ze Slovenska vyplývá, že učitelky českých i slovenských mateřských škol disponují silným přesvědčením o svých schopnostech pro tuto činnost. Nebyly mezi nimi zaznamenány výraznější rozdíly.

  • Czech name

    Profesní zdatnost učitelek pro spolupráci s rodiči: situace v českých a slovenských mateřských školách

  • Czech description

    Profesní zdatnost (self-efficacy) učitele je jeho přesvědčení o svých schopnostech a potencialitách vykonávat učitelské povolání, tedy i spolupracovat s rodiči. V roce 2014 proběhlo výzkumné šetření, které bylo zaměřené na zjišťování profesní zdatnosti (self-efficacy) spolupracovat s rodiči u učitelek českých mateřských škol. Využit byl při tom slovenský dotazník ZdUR (Majerčíková, Gavora, 2013). Z šetření v České republice a z komparace dat ze Slovenska vyplývá, že učitelky českých i slovenských mateřských škol disponují silným přesvědčením o svých schopnostech pro tuto činnost. Nebyly mezi nimi zaznamenány výraznější rozdíly.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Předškolní vzdělávání v teorii a praxi. Jaká je současná situace v České republice a zahraniční východiska pro vzdělávání u nás.

  • ISBN

    9788021073708

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    124-135

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Nov 11, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article