Teacher Self-efficacy for Collaboration with Parents: the situation in the Czech and Slovak Nurseries
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00077332" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00077332 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/70883521:28150/14:43872714
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Profesní zdatnost učitelek pro spolupráci s rodiči: situace v českých a slovenských mateřských školách
Original language description
Profesní zdatnost (self-efficacy) učitele je jeho přesvědčení o svých schopnostech a potencialitách vykonávat učitelské povolání, tedy i spolupracovat s rodiči. V roce 2014 proběhlo výzkumné šetření, které bylo zaměřené na zjišťování profesní zdatnosti (self-efficacy) spolupracovat s rodiči u učitelek českých mateřských škol. Využit byl při tom slovenský dotazník ZdUR (Majerčíková, Gavora, 2013). Z šetření v České republice a z komparace dat ze Slovenska vyplývá, že učitelky českých i slovenských mateřských škol disponují silným přesvědčením o svých schopnostech pro tuto činnost. Nebyly mezi nimi zaznamenány výraznější rozdíly.
Czech name
Profesní zdatnost učitelek pro spolupráci s rodiči: situace v českých a slovenských mateřských školách
Czech description
Profesní zdatnost (self-efficacy) učitele je jeho přesvědčení o svých schopnostech a potencialitách vykonávat učitelské povolání, tedy i spolupracovat s rodiči. V roce 2014 proběhlo výzkumné šetření, které bylo zaměřené na zjišťování profesní zdatnosti (self-efficacy) spolupracovat s rodiči u učitelek českých mateřských škol. Využit byl při tom slovenský dotazník ZdUR (Majerčíková, Gavora, 2013). Z šetření v České republice a z komparace dat ze Slovenska vyplývá, že učitelky českých i slovenských mateřských škol disponují silným přesvědčením o svých schopnostech pro tuto činnost. Nebyly mezi nimi zaznamenány výraznější rozdíly.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Předškolní vzdělávání v teorii a praxi. Jaká je současná situace v České republice a zahraniční východiska pro vzdělávání u nás.
ISBN
9788021073708
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
124-135
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Nov 11, 2014
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—