All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Good Language Learners' Communication Strategies in the Context of Speaking as a Language Skill

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00077505" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00077505 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Komunikační strategie v kontextu řečové dovednosti mluvení u úspěšných žáků

  • Original language description

    Příspěvek představuje stěžejní body designu výzkumu k disertační práci. Jsou nastíněny první výsledky první fáze výzkumu. Tyto výsledky jsou ilustrovány na příkladu tří žáků, kteří byli identifikováni jako úspěšní v řečové dovednosti mluvení při učení seangličtině jako cizímu jazyku. Jsou analyzovány jejich použité i deklarované komunikační strategie, jejich mluvený projev je podroben konverzační analýze a data jsou dokreslena o demografické údaje a další informace, které žáci uvedli o učení se řečovédovednosti mluvení.

  • Czech name

    Komunikační strategie v kontextu řečové dovednosti mluvení u úspěšných žáků

  • Czech description

    Příspěvek představuje stěžejní body designu výzkumu k disertační práci. Jsou nastíněny první výsledky první fáze výzkumu. Tyto výsledky jsou ilustrovány na příkladu tří žáků, kteří byli identifikováni jako úspěšní v řečové dovednosti mluvení při učení seangličtině jako cizímu jazyku. Jsou analyzovány jejich použité i deklarované komunikační strategie, jejich mluvený projev je podroben konverzační analýze a data jsou dokreslena o demografické údaje a další informace, které žáci uvedli o učení se řečovédovednosti mluvení.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů