All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Art expression to the knowledge of children and adolescent with construct disorder

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079980" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00079980 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výtvarný projev jako nástroj poznání dětí a mládeže s poruchou chování

  • Original language description

    Příspěvek shrnuje výsledky výzkumu v rámci dizertační práce, zabývající se kresebným projevem jedinců s poruchou chování. Výzkum se konkrétně věnuje otázkám, jakým způsobem se porucha chování u dětí a mladistvých odráží v kresebných znacích, co ovlivňujeautory během procesu tvorby a jakým způsobem dokážou pracovat s kresebným nástrojem. Výzkumné cíle a metody dizertační práce jsou zaměřeny na kresebné znaky a symboly zachycené ve výkresech. Dizertační práce řeší, jaký postoj má jedinec ke kresbě a jakvyužívá kresebný nástroj k zachycení svých pocitů, vzpomínek, hodnot a zkušeností. Dále se výzkum soustředí na kresebné znaky, tahy, dynamiku, tempo, zvládnutí zadaného úkolu a hodnotí celkový kresebný dojem výsledných prací dětí a mladistvých s poruchouchování.

  • Czech name

    Výtvarný projev jako nástroj poznání dětí a mládeže s poruchou chování

  • Czech description

    Příspěvek shrnuje výsledky výzkumu v rámci dizertační práce, zabývající se kresebným projevem jedinců s poruchou chování. Výzkum se konkrétně věnuje otázkám, jakým způsobem se porucha chování u dětí a mladistvých odráží v kresebných znacích, co ovlivňujeautory během procesu tvorby a jakým způsobem dokážou pracovat s kresebným nástrojem. Výzkumné cíle a metody dizertační práce jsou zaměřeny na kresebné znaky a symboly zachycené ve výkresech. Dizertační práce řeší, jaký postoj má jedinec ke kresbě a jakvyužívá kresebný nástroj k zachycení svých pocitů, vzpomínek, hodnot a zkušeností. Dále se výzkum soustředí na kresebné znaky, tahy, dynamiku, tempo, zvládnutí zadaného úkolu a hodnotí celkový kresebný dojem výsledných prací dětí a mladistvých s poruchouchování.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník z III. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd

  • ISBN

    9788074786457

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    35-40

  • Publisher name

    Wolters Kluwer

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Jan 1, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article