Adaptation of Teacher Power Use Scale to Student Teachers and Czech Lower Secondary Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00081508" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00081508 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://capv-2015.webnode.cz" target="_blank" >http://capv-2015.webnode.cz</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Adaptace Teacher Power Use Scale na studenty učitelství a druhý stupeň základní školy
Original language description
Příspěvek prezentuje adaptaci Teacher Power Use Scale (Schrodt, Witt & Turman, 2007) v úpravě na studenty učitelství. Nástroj měří, jak žáci reflektují moc uplatňovanou studenty učitelství, kteří v jejich třídě realizují dlouhodobou praxi v různých předmětech. Testována je teorie 5 bází relační moci Frenche a Ravena (1959), a to v českých podmínkách, u žáků druhého stupně základní školy a studentů učitelství (namísto univerzitních studentů a učitelů v anglosaském prostředí).
Czech name
Adaptace Teacher Power Use Scale na studenty učitelství a druhý stupeň základní školy
Czech description
Příspěvek prezentuje adaptaci Teacher Power Use Scale (Schrodt, Witt & Turman, 2007) v úpravě na studenty učitelství. Nástroj měří, jak žáci reflektují moc uplatňovanou studenty učitelství, kteří v jejich třídě realizují dlouhodobou praxi v různých předmětech. Testována je teorie 5 bází relační moci Frenche a Ravena (1959), a to v českých podmínkách, u žáků druhého stupně základní školy a studentů učitelství (namísto univerzitních studentů a učitelů v anglosaském prostředí).
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA13-24456S" target="_blank" >GA13-24456S: Power in the classes taught by student teachers</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů