All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The subjective concepts of some psychometric characteristics of questionnaires and tests among students of teaching at Faculty of Education MU

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00082343" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00082343 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://contexo.cz/cs/phdexistence5" target="_blank" >http://contexo.cz/cs/phdexistence5</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Subjektivní koncepce některých psychometrických charakteristik dotazníků a testů u studentů PedF MU

  • Original language description

    Příspěvek představuje výsledky ankety mezi studenty různých učitelských oborů Pedagogické fakulty MU v NMgr. studiu (N=260). Anketa se zaměřila na chápání vybraných psychometrických charakteristik diagnostických nástrojů používaných v pedagogické praxi.V příspěvku jsou - krom vlastních výsledků ankety - diskutovány i možné důsledky nejčastějších mylných představ o vlastnostech a způsobu použití diagnostických nástrojů i možnosti cílené intervence.

  • Czech name

    Subjektivní koncepce některých psychometrických charakteristik dotazníků a testů u studentů PedF MU

  • Czech description

    Příspěvek představuje výsledky ankety mezi studenty různých učitelských oborů Pedagogické fakulty MU v NMgr. studiu (N=260). Anketa se zaměřila na chápání vybraných psychometrických charakteristik diagnostických nástrojů používaných v pedagogické praxi.V příspěvku jsou - krom vlastních výsledků ankety - diskutovány i možné důsledky nejčastějších mylných představ o vlastnostech a způsobu použití diagnostických nástrojů i možnosti cílené intervence.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů