Musical Preferences of University Students in the Czech Republic 2015
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086319" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086319 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Postoje vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě prvních dvou třetin 20. století
Original language description
V letošním roce byl týmem z Katedry hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity realizován Výzkum hudebních preferencí, který byl zaměřen na artificiální hudbu prvních dvou třetin 20. století. Výzkum byl pojat na národní celostátní úrovni -byl určen vysokoškolským studentům v ČR a probíhal prostřednictvím zvukových dotazníků, kdy respondenti vyjadřovali svůj postoj ke slyšené hudbě. Tento příspěvek je shrnutím dosažených výsledků výzkumného šetření - obsahuje výsledky pozitivních, neutrálních a negativních postojů respondentů ke slyšeným skladbám, výsledky identifikace skladatelů, důvody ukončení poslechu aj. Výsledky daného výzkumu též nepřímo představují jistou sondu týkající se kvality receptivní výchovy školní hudební výchovy a mohoubýt vnímány jako zpětná vazba pro učitele hudebních výchov.
Czech name
Postoje vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě prvních dvou třetin 20. století
Czech description
V letošním roce byl týmem z Katedry hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity realizován Výzkum hudebních preferencí, který byl zaměřen na artificiální hudbu prvních dvou třetin 20. století. Výzkum byl pojat na národní celostátní úrovni -byl určen vysokoškolským studentům v ČR a probíhal prostřednictvím zvukových dotazníků, kdy respondenti vyjadřovali svůj postoj ke slyšené hudbě. Tento příspěvek je shrnutím dosažených výsledků výzkumného šetření - obsahuje výsledky pozitivních, neutrálních a negativních postojů respondentů ke slyšeným skladbám, výsledky identifikace skladatelů, důvody ukončení poslechu aj. Výsledky daného výzkumu též nepřímo představují jistou sondu týkající se kvality receptivní výchovy školní hudební výchovy a mohoubýt vnímány jako zpětná vazba pro učitele hudebních výchov.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů