All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Musical Preferences of University Students in the Czech Republic 2015

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086319" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086319 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Postoje vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě prvních dvou třetin 20. století

  • Original language description

    V letošním roce byl týmem z Katedry hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity realizován Výzkum hudebních preferencí, který byl zaměřen na artificiální hudbu prvních dvou třetin 20. století. Výzkum byl pojat na národní celostátní úrovni -byl určen vysokoškolským studentům v ČR a probíhal prostřednictvím zvukových dotazníků, kdy respondenti vyjadřovali svůj postoj ke slyšené hudbě. Tento příspěvek je shrnutím dosažených výsledků výzkumného šetření - obsahuje výsledky pozitivních, neutrálních a negativních postojů respondentů ke slyšeným skladbám, výsledky identifikace skladatelů, důvody ukončení poslechu aj. Výsledky daného výzkumu též nepřímo představují jistou sondu týkající se kvality receptivní výchovy školní hudební výchovy a mohoubýt vnímány jako zpětná vazba pro učitele hudebních výchov.

  • Czech name

    Postoje vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě prvních dvou třetin 20. století

  • Czech description

    V letošním roce byl týmem z Katedry hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity realizován Výzkum hudebních preferencí, který byl zaměřen na artificiální hudbu prvních dvou třetin 20. století. Výzkum byl pojat na národní celostátní úrovni -byl určen vysokoškolským studentům v ČR a probíhal prostřednictvím zvukových dotazníků, kdy respondenti vyjadřovali svůj postoj ke slyšené hudbě. Tento příspěvek je shrnutím dosažených výsledků výzkumného šetření - obsahuje výsledky pozitivních, neutrálních a negativních postojů respondentů ke slyšeným skladbám, výsledky identifikace skladatelů, důvody ukončení poslechu aj. Výsledky daného výzkumu též nepřímo představují jistou sondu týkající se kvality receptivní výchovy školní hudební výchovy a mohoubýt vnímány jako zpětná vazba pro učitele hudebních výchov.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů