Measuring the Development of Discourse Competence in EFL Academic Writing: Selected Analytical Procedures and Findings
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086753" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086753 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: vybrané analytické postupy a výsledky
Original language description
Příspěvek představuje vybrané analytické postupy pro hodnocení rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce, konkrétně v oblasti lexikální koheze (reiterace) a gramatické koheze (konjunkce). Druhá část příspěvku prezentuje dílčí výsledky provedeného kvaziexperimentu, v jehož rámci byly oba představené postupy aplikovány.
Czech name
Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: vybrané analytické postupy a výsledky
Czech description
Příspěvek představuje vybrané analytické postupy pro hodnocení rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce, konkrétně v oblasti lexikální koheze (reiterace) a gramatické koheze (konjunkce). Druhá část příspěvku prezentuje dílčí výsledky provedeného kvaziexperimentu, v jehož rámci byly oba představené postupy aplikovány.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů