Various approaches to solving tasks leading to equations at primary school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086816" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086816 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Různé přístupy k řešení úloh vedoucích na rovnice nadanými žáky prvního stupně ZŠ
Original language description
Učivo o rovnicích je systematicky probíráno na 2. stupni ZŠ. Přesto se žáci prvního stupně setkávají s úlohami, které je možno řešit pomocí rovnic. Mají různé možnosti, jak úlohy řešit i bez znalosti rovnic. V příspěvku ukážeme různé přístupy k řešení těchto úloh nadanými žáky prvního stupně. Výsledek vznikl v rámci výzkumu s nadanými dětmi.
Czech name
Různé přístupy k řešení úloh vedoucích na rovnice nadanými žáky prvního stupně ZŠ
Czech description
Učivo o rovnicích je systematicky probíráno na 2. stupni ZŠ. Přesto se žáci prvního stupně setkávají s úlohami, které je možno řešit pomocí rovnic. Mají různé možnosti, jak úlohy řešit i bez znalosti rovnic. V příspěvku ukážeme různé přístupy k řešení těchto úloh nadanými žáky prvního stupně. Výsledek vznikl v rámci výzkumu s nadanými dětmi.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách IV
ISBN
9788021081468
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
26-36
Publisher name
PdF MU
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2015
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—