Motivating to learn German after English. Theoretical basis and outline of the research methodology.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086931" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086931 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Motivování k učení se němčině po angličtině. Teoretická východiska a náznak metodologie výzkumu.
Original language description
Posterová prezentace se zaměřuje na teoretická východiska disertačního projektu zabývajícího se tematikou motivování žáků k učení se německému jazyku učitelem ve výuce, konkrétně na teorii motivace a motivování k učení se cizímu jazyku. Dále prezentace představuje plánovanou metodologii výzkumu.
Czech name
Motivování k učení se němčině po angličtině. Teoretická východiska a náznak metodologie výzkumu.
Czech description
Posterová prezentace se zaměřuje na teoretická východiska disertačního projektu zabývajícího se tematikou motivování žáků k učení se německému jazyku učitelem ve výuce, konkrétně na teorii motivace a motivování k učení se cizímu jazyku. Dále prezentace představuje plánovanou metodologii výzkumu.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů