All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Qualitative Research in Initial Teacher Training: Students as Researchers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00087820" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00087820 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://qak.upol.cz/" target="_blank" >http://qak.upol.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kvalitativní výzkum v pregraduální přípravě učitelů: studenti v roli výzkumníků

  • Original language description

    Příspěvek mapuje možnosti využití kvalitativního výzkumu v pregraduální přípravě učitelů. Zaměřuje se zejména na zplnomocnění studentů k realizaci kvalitativního výzkumu. Představíme výzkum interakce studentů učitelství se žáky v průběhu praxe. Výzkumnými metodami byly focus group s deseti studenty učitelství a narativní výpověď žáku o zážitcích se studentem učitelství. Čtyři participanti z focus group (studenti učitelství) byli zároveň členy výzkumného týmu. Data zpracovávali pro účely publikace kapitoly v monografii, prezentace na konferenci a také pro svoji diplomovou práci. Na základě reflexe tohoto výzkumného projektu studenty učitelství a vedoucí projektu bude diskutována využitelnost kvalitativního výzkumu ve vysokoškolském vzdělávání k propojení výuky a výzkumu. Realizovaný výzkumný projekt bude představen jako jedna z cest k realizaci research based education na vysoké škole.

  • Czech name

    Kvalitativní výzkum v pregraduální přípravě učitelů: studenti v roli výzkumníků

  • Czech description

    Příspěvek mapuje možnosti využití kvalitativního výzkumu v pregraduální přípravě učitelů. Zaměřuje se zejména na zplnomocnění studentů k realizaci kvalitativního výzkumu. Představíme výzkum interakce studentů učitelství se žáky v průběhu praxe. Výzkumnými metodami byly focus group s deseti studenty učitelství a narativní výpověď žáku o zážitcích se studentem učitelství. Čtyři participanti z focus group (studenti učitelství) byli zároveň členy výzkumného týmu. Data zpracovávali pro účely publikace kapitoly v monografii, prezentace na konferenci a také pro svoji diplomovou práci. Na základě reflexe tohoto výzkumného projektu studenty učitelství a vedoucí projektu bude diskutována využitelnost kvalitativního výzkumu ve vysokoškolském vzdělávání k propojení výuky a výzkumu. Realizovaný výzkumný projekt bude představen jako jedna z cest k realizaci research based education na vysoké škole.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA16-02177S" target="_blank" >GA16-02177S: Classroom Management Strategies of Student Teachers and Experienced Teachers (Their Mentors) in Lower Secondary Education</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů