All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Quadratic equations in teaching of mathematics

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00091053" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00091053 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kvadratické rovnice ve školské matematice

  • Original language description

    Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky matematiky na středních školách. Obsahem příspěvku jsou kvadratické rovnice a jejich využití při rozvíjení matematického myšlení studentů. Ačkoliv problematika kvadratických rovnic se na první pohled jeví jako zcela prozkoumaná, neustále je možno nacházet různé zajímavosti, které se řešení kvadratických rovnic dotýkají. Tyto doplňky přitom nejsou příliš vzdáleny od osnov školské matematiky a proto je lze využít i pro samostatnou činnost studentů v rámci problémové výuky v matematice.

  • Czech name

    Kvadratické rovnice ve školské matematice

  • Czech description

    Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky matematiky na středních školách. Obsahem příspěvku jsou kvadratické rovnice a jejich využití při rozvíjení matematického myšlení studentů. Ačkoliv problematika kvadratických rovnic se na první pohled jeví jako zcela prozkoumaná, neustále je možno nacházet různé zajímavosti, které se řešení kvadratických rovnic dotýkají. Tyto doplňky přitom nejsou příliš vzdáleny od osnov školské matematiky a proto je lze využít i pro samostatnou činnost studentů v rámci problémové výuky v matematice.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    10. didaktická konferencia. Zborník príspevkov, Dubnica vad Váhom 13. apríl 2016

  • ISBN

    9788089732678

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    68-73

  • Publisher name

    Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom

  • Place of publication

    Dubnica nad Váhom

  • Event location

    DTI Dubnica nad Váhom

  • Event date

    Jan 1, 2016

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article