All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Frequency ot the inclusion of art literature for children and youth into the selected textbooks of Czech language at primary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00092966" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00092966 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Četnost zařazení ukázek z literatury pro děti a mládež do vybraných učebnic češtiny pro 1. stupeň ZŠ

  • Original language description

    Příspěvek představuje výsledky mé diplomové práce, v jejíž výzkumné části zjišťuji zastoupení ukázek z umělecké literatury pro děti a mládež v současných učebnicích českého jazyka pro 2.–5. ročník z vybraných nakladatelství. Zaměřuji se jednak na četnost zařazení ukázek, jednak na podíl zastoupení prózy a poezie, a to jak domácí, tak i zahraniční. Rovněž mě zajímá, ukázky kterých spisovatelů jsou zařazovány nejčastěji a z kterých jejich knih je autoři učebnic vybírají. Získané výsledky komparuji s výsledky, ke kterým dospěla ve své diplomové práci v roce 2013 B. Vaverková.

  • Czech name

    Četnost zařazení ukázek z literatury pro děti a mládež do vybraných učebnic češtiny pro 1. stupeň ZŠ

  • Czech description

    Příspěvek představuje výsledky mé diplomové práce, v jejíž výzkumné části zjišťuji zastoupení ukázek z umělecké literatury pro děti a mládež v současných učebnicích českého jazyka pro 2.–5. ročník z vybraných nakladatelství. Zaměřuji se jednak na četnost zařazení ukázek, jednak na podíl zastoupení prózy a poezie, a to jak domácí, tak i zahraniční. Rovněž mě zajímá, ukázky kterých spisovatelů jsou zařazovány nejčastěji a z kterých jejich knih je autoři učebnic vybírají. Získané výsledky komparuji s výsledky, ke kterým dospěla ve své diplomové práci v roce 2013 B. Vaverková.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AI - Linguistics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů