All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

THE PICTURES OF THE "GREATEST CZECH" IN DIDACTIC MEDIA IN HISTORY TEACHING

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00097568" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00097568 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    PODOBY „NEJVĚTŠÍHO ČECHA“ V DIDAKTIZOVANÝCH MÉDIÍCH A VÝUCE DĚJEPISU

  • Original language description

    Předkládaný text se zabývá tradičním „mediálním“ zájmem o Karla IV., v kontextu snah implementovat do moderního dějepisu analytické činnosti s více informačními zdroji. Zaměřuje se proto na deskripci a analýzu použitelnosti historických či současných (již didaktizovaných) médií s karlovskou tematikou. Studie přednostně sleduje náměty pro rozvoj analyticko-kritického myšlení žáků prostřednictvím didaktického členění výukových médií. Využívá strukturu edukativních médií ke komentování vhodných příkladů, aniž by usiloval o ucelené historiografické líčení obrazu tohoto panovníka.

  • Czech name

    PODOBY „NEJVĚTŠÍHO ČECHA“ V DIDAKTIZOVANÝCH MÉDIÍCH A VÝUCE DĚJEPISU

  • Czech description

    Předkládaný text se zabývá tradičním „mediálním“ zájmem o Karla IV., v kontextu snah implementovat do moderního dějepisu analytické činnosti s více informačními zdroji. Zaměřuje se proto na deskripci a analýzu použitelnosti historických či současných (již didaktizovaných) médií s karlovskou tematikou. Studie přednostně sleduje náměty pro rozvoj analyticko-kritického myšlení žáků prostřednictvím didaktického členění výukových médií. Využívá strukturu edukativních médií ke komentování vhodných příkladů, aniž by usiloval o ucelené historiografické líčení obrazu tohoto panovníka.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů