Ethical Contexts of Cultural Regional Identity in Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00096217" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00096217 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Etické kontexty kulturní regionální identity v oblasti vzdělávání
Original language description
Autor pojednává o oboustranních spojitostech a vzájemných vlivech kulturní regionální identity a vzdělávání. Pomocí kritické analýzy autor nejprve odkrývá podstatu regionální identity v jejích paměťových vazbách a kontextech, později přistupuje ke konstruování podmínek pro regionální identitu jako vzdělávacího prvku eticky a občansky funkčního.
Czech name
Etické kontexty kulturní regionální identity v oblasti vzdělávání
Czech description
Autor pojednává o oboustranních spojitostech a vzájemných vlivech kulturní regionální identity a vzdělávání. Pomocí kritické analýzy autor nejprve odkrývá podstatu regionální identity v jejích paměťových vazbách a kontextech, později přistupuje ke konstruování podmínek pro regionální identitu jako vzdělávacího prvku eticky a občansky funkčního.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
FORMOVANIE IDENTITY V ČASE A PRIESTORE
ISBN
9788022342094
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
366-376
Publisher name
Univerzita Komenského v Bratislave
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava
Event date
Jan 1, 2016
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—