All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Inclusion aspect and current developmental trends in comparison to the Czech and Greek educational system

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00099839" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00099839 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    nová řečtina

  • Original language name

    Hledisko inkluze a současné vývojové trendy v porovnání českého a řeckého vzdělávacího systému

  • Original language description

    Cílem workshopu realizovaného v rámci vzdělávacího programu Nové trendy ve vedení škol a školských zařízení bylo seznámení se současnými vývojovými trendy ve vzdělávacích programech a ve vyučovací technice a aplikace výsledků výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM0021622443) v porovnání českého a řeckého vzdělávacího systému prostřednictvím exkurze do škol pro základní a střední vzdělávání a do mateřské školy a stacionáře pro žáky vyžadující speciální péči. Workshopy s vedením a s pedagogy se zaměřovaly na seznámení se základními systémovými otázkami vzdělávání v Řecku, s problematikou inkluze v podmínkách škol a obecněji v podmínkách řeckého školství, s návazností základního vzdělávání na předškolní a střední vzdělávání a s koncepcí mimoškolních aktivit a uměleckého vzdělávání a s aktuálními projekty škol v oblasti inovativních vzdělávacích procesů, u nichž je v korelaci s poznatky výzkumu realizovaného výzkumným záměrem důraz kladen na osobní kontakt, individuální práci se žáky i rodiči, vytváření atmosféry vzájemné důvěry a kooperace. Inkluze je integrální součástí vzdělávacího systému a je uplatňována diferencovaně se zřetelem ke konkrétním potřebám žáků vyžadujících specifický vzdělávací přístup.

  • Czech name

  • Czech description

Classification

  • Type

    W - Workshop organization

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Event location

    Fira, Oia, Emporio (Řecko)

  • Event country

    GR - GREECE

  • Event starting date

  • Event ending date

  • Total number of attendees

    38

  • Foreign attendee count

    10

  • Type of event by attendee nationality

    EUR - Evropská akce