Approach Towards Development of Language Fluency in Diachronic Perspective
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100273" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100273 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přístup k rozvoji plynulosti řečového projevu v diachronní perspektivě
Original language description
Tento srovnávací výzkum analyzuje přístupy k rozvoji a důležitosti plynulosti v řečové dovednosti mluvení v rámci metod a přístupů k výuce cizích jazyků. Náhled do problematiky je proveden formou diachronního exkurzu.
Czech name
Přístup k rozvoji plynulosti řečového projevu v diachronní perspektivě
Czech description
Tento srovnávací výzkum analyzuje přístupy k rozvoji a důležitosti plynulosti v řečové dovednosti mluvení v rámci metod a přístupů k výuce cizích jazyků. Náhled do problematiky je proveden formou diachronního exkurzu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Lingvisticky orientovaný výzkum v didaktice cizích jazyků
ISBN
9788021088689
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
18
Pages from-to
35-52
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2017
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—