All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Special and Inclusive Education - Peer Review Studies

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100302" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100302 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Speciální a inkluzivní vzdělávání - přehledové studie

  • Original language description

    Odborná publikace Speciální a inkluzivní vzdělávání – přehledové studie je tematicky rozdělena na oblast věnující se prevenci problémového chování, oblast sociálního znevýhodnění a oblast zabývající se poruchami učení. První tři kapitoly se věnují významu prevence problémového chování u dětí, mladých dospělých a adolescentů, čtvrtá kapitola se zabývá tematizací sociálního znevýhodnění ve speciální pedagogice, pátá kapitola se věnuje úrovni kreativity u jedinců s dyslexií a kapitola šestá nahlíží na možnosti odstraňování poruch učení pomocí testové baterie INPP. Zdrojem vědeckých prací byly databáze Web of Science, EBSCO, ERIH, odborné časopisy Speciální pedagogika a Adiktologie a diplomové a dizertační práce z oblasti speciální pedagogiky. Publikace je důležitým příspěvkem v oblasti metodologie ve speciální pedagogice, neboť dokládá šíři možného využití výzkumné metody přehledových studií pro rozvoj vědeckého i praktického rozměru speciální pedagogiky.

  • Czech name

    Speciální a inkluzivní vzdělávání - přehledové studie

  • Czech description

    Odborná publikace Speciální a inkluzivní vzdělávání – přehledové studie je tematicky rozdělena na oblast věnující se prevenci problémového chování, oblast sociálního znevýhodnění a oblast zabývající se poruchami učení. První tři kapitoly se věnují významu prevence problémového chování u dětí, mladých dospělých a adolescentů, čtvrtá kapitola se zabývá tematizací sociálního znevýhodnění ve speciální pedagogice, pátá kapitola se věnuje úrovni kreativity u jedinců s dyslexií a kapitola šestá nahlíží na možnosti odstraňování poruch učení pomocí testové baterie INPP. Zdrojem vědeckých prací byly databáze Web of Science, EBSCO, ERIH, odborné časopisy Speciální pedagogika a Adiktologie a diplomové a dizertační práce z oblasti speciální pedagogiky. Publikace je důležitým příspěvkem v oblasti metodologie ve speciální pedagogice, neboť dokládá šíři možného využití výzkumné metody přehledových studií pro rozvoj vědeckého i praktického rozměru speciální pedagogiky.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    9788021088948

  • Number of pages

    103

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book