The High School Students Attitudes Toward Hering Impaired Persons
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100311" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100311 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.fpv.uniza.sk/actahumanica/publication/ah_02_2017.pdf" target="_blank" >http://www.fpv.uniza.sk/actahumanica/publication/ah_02_2017.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Postoje žáků středních škol k osobám se sluchovým postižením
Original language description
Předkládaný text se zabývá postoji žáků středních škol v Brně k osobám se sluchovým postižením. Téma práce bylo zvoleno na základě aktuálních tendencí k začleňování jedinců s handicapem do společnosti, a to jak ve sféře pedagogické, tak obecně v rámci celé společnosti. Cílem šetření bylo zmapovat situaci u středoškoláků a zjistit, zda jsou jejich postoje spíše pozitivní, negativní či neutrální. Dílčím cílem bylo zorientovat se problematice informovanosti a zájmu o informace respondentů. Výzkumné šetření mapovalo, zda mají vliv na pozitivitu postoje následující faktory: věk, pohlaví a osobní zkušenost s komunikací s osobou se sluchovým postižením. Studie se účastnilo přes 300 respondentů, jejichž odpovědi byly zaznamenány v dotazníku formou Likertovy škály.
Czech name
Postoje žáků středních škol k osobám se sluchovým postižením
Czech description
Předkládaný text se zabývá postoji žáků středních škol v Brně k osobám se sluchovým postižením. Téma práce bylo zvoleno na základě aktuálních tendencí k začleňování jedinců s handicapem do společnosti, a to jak ve sféře pedagogické, tak obecně v rámci celé společnosti. Cílem šetření bylo zmapovat situaci u středoškoláků a zjistit, zda jsou jejich postoje spíše pozitivní, negativní či neutrální. Dílčím cílem bylo zorientovat se problematice informovanosti a zájmu o informace respondentů. Výzkumné šetření mapovalo, zda mají vliv na pozitivitu postoje následující faktory: věk, pohlaví a osobní zkušenost s komunikací s osobou se sluchovým postižením. Studie se účastnilo přes 300 respondentů, jejichž odpovědi byly zaznamenány v dotazníku formou Likertovy škály.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Humanica
ISSN
1336-5126
e-ISSN
—
Volume of the periodical
14
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
15
Pages from-to
62-76
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—