Quality of natural science education from the point of view of elementary school pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00102375" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00102375 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.pf.ukf.sk/images/docs/projekty/2017/pC-Cp/Inovativne_trendy_e_2018.pdf" target="_blank" >https://www.pf.ukf.sk/images/docs/projekty/2017/pC-Cp/Inovativne_trendy_e_2018.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kvalita výuky přírodopisu z pohledu žáků základních škol
Original language description
Předkládaná studie se zabývá názory či pohledy žáků 2. stupně základních škol na kvalitu výuky přírodopisu. Jako výzkumný nástroj byl požit dotazník s otevřenými a uzavřenými otázkami, který byl administrován žákům 9. ročníků (n = 171) na dostupném souboru základních škol. Zjištěné náhledy poslouží pro identifikaci komponent a charakteristik, které zakládají a ovlivňují kvalitu výuky přírodopisu na základních školách a jako východisko pro tvorbu vlastního pozorovacího a posuzovacího nástroje. Budou prezentována data z dotazníků, ve kterých respondenti generovali své vlastní náhledy na kvalitu výuky přírodopisu. V závěru jsou navrženy další možnosti směřování výzkumu v této oblasti.
Czech name
Kvalita výuky přírodopisu z pohledu žáků základních škol
Czech description
Předkládaná studie se zabývá názory či pohledy žáků 2. stupně základních škol na kvalitu výuky přírodopisu. Jako výzkumný nástroj byl požit dotazník s otevřenými a uzavřenými otázkami, který byl administrován žákům 9. ročníků (n = 171) na dostupném souboru základních škol. Zjištěné náhledy poslouží pro identifikaci komponent a charakteristik, které zakládají a ovlivňují kvalitu výuky přírodopisu na základních školách a jako východisko pro tvorbu vlastního pozorovacího a posuzovacího nástroje. Budou prezentována data z dotazníků, ve kterých respondenti generovali své vlastní náhledy na kvalitu výuky přírodopisu. V závěru jsou navrženy další možnosti směřování výzkumu v této oblasti.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
INOVATÍVNE TRENDY V ODBOROVÝCH DIDAKTIKÁCH V KONTEXTE POŽIADAVIEK PRAXE, v dňoch 13.-14. 11. 2017 na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. Výstup z konferencie - Recenzovaný vedecký zborník
ISBN
9788055812779
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
176-185
Publisher name
Katedra pedagogiky PF UKF v Nitre
Place of publication
PF UKF v Nitre, Slovensko
Event location
Pedagogická fakulta UKF v Nitre
Event date
Nov 13, 2017
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—