All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Quality of natural science education from the point of view of elementary school pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00102375" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00102375 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.pf.ukf.sk/images/docs/projekty/2017/pC-Cp/Inovativne_trendy_e_2018.pdf" target="_blank" >https://www.pf.ukf.sk/images/docs/projekty/2017/pC-Cp/Inovativne_trendy_e_2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kvalita výuky přírodopisu z pohledu žáků základních škol

  • Original language description

    Předkládaná studie se zabývá názory či pohledy žáků 2. stupně základních škol na kvalitu výuky přírodopisu. Jako výzkumný nástroj byl požit dotazník s otevřenými a uzavřenými otázkami, který byl administrován žákům 9. ročníků (n = 171) na dostupném souboru základních škol. Zjištěné náhledy poslouží pro identifikaci komponent a charakteristik, které zakládají a ovlivňují kvalitu výuky přírodopisu na základních školách a jako východisko pro tvorbu vlastního pozorovacího a posuzovacího nástroje. Budou prezentována data z dotazníků, ve kterých respondenti generovali své vlastní náhledy na kvalitu výuky přírodopisu. V závěru jsou navrženy další možnosti směřování výzkumu v této oblasti.

  • Czech name

    Kvalita výuky přírodopisu z pohledu žáků základních škol

  • Czech description

    Předkládaná studie se zabývá názory či pohledy žáků 2. stupně základních škol na kvalitu výuky přírodopisu. Jako výzkumný nástroj byl požit dotazník s otevřenými a uzavřenými otázkami, který byl administrován žákům 9. ročníků (n = 171) na dostupném souboru základních škol. Zjištěné náhledy poslouží pro identifikaci komponent a charakteristik, které zakládají a ovlivňují kvalitu výuky přírodopisu na základních školách a jako východisko pro tvorbu vlastního pozorovacího a posuzovacího nástroje. Budou prezentována data z dotazníků, ve kterých respondenti generovali své vlastní náhledy na kvalitu výuky přírodopisu. V závěru jsou navrženy další možnosti směřování výzkumu v této oblasti.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    INOVATÍVNE TRENDY V ODBOROVÝCH DIDAKTIKÁCH V KONTEXTE POŽIADAVIEK PRAXE, v dňoch 13.-14. 11. 2017 na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. Výstup z konferencie - Recenzovaný vedecký zborník

  • ISBN

    9788055812779

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    176-185

  • Publisher name

    Katedra pedagogiky PF UKF v Nitre

  • Place of publication

    PF UKF v Nitre, Slovensko

  • Event location

    Pedagogická fakulta UKF v Nitre

  • Event date

    Nov 13, 2017

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article