Evaluating the Impact of Intervention on the Accuracy of Production in Advanced Students of English
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00104695" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00104695 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Posouzení vlivu intervence na přesnost řečové produkce pokročilých studentů angličtiny
Original language description
Cílem této dílčí studie, která je součástí obsáhlejšího výzkumného projektu, je posoudit vliv cílené intervence na zvýšení přesnosti řečové produkce u pokročilých studentů angličtiny na úrovni C1 podle SERR. U těchto studentů dochází k relativně častému výskytu chyb, zejména takových, které vznikají vlivem působení mateřského jazyka a fosilizací. V rámci této studie byla testována přesnost u 3 skupin pokročilých studentů oborové angličtiny. Všichni studenti se podrobili testu posouzení gramatické správnosti a zároveň vyjadřovali míru jistoty při odpovídání. Výsledky byly analyzovány, interpretovány a byla formulována doporučení pro další výzkum, zejména nutnost analýzy psané a mluvené produkce. Detailní analýza by mohla poskytnout komplexnější obraz přesnosti řečové produkce u pokročilých studentů.
Czech name
Posouzení vlivu intervence na přesnost řečové produkce pokročilých studentů angličtiny
Czech description
Cílem této dílčí studie, která je součástí obsáhlejšího výzkumného projektu, je posoudit vliv cílené intervence na zvýšení přesnosti řečové produkce u pokročilých studentů angličtiny na úrovni C1 podle SERR. U těchto studentů dochází k relativně častému výskytu chyb, zejména takových, které vznikají vlivem působení mateřského jazyka a fosilizací. V rámci této studie byla testována přesnost u 3 skupin pokročilých studentů oborové angličtiny. Všichni studenti se podrobili testu posouzení gramatické správnosti a zároveň vyjadřovali míru jistoty při odpovídání. Výsledky byly analyzovány, interpretovány a byla formulována doporučení pro další výzkum, zejména nutnost analýzy psané a mluvené produkce. Detailní analýza by mohla poskytnout komplexnější obraz přesnosti řečové produkce u pokročilých studentů.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
60202 - Specific languages
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů