All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Evaluating the Impact of Intervention on the Accuracy of Production in Advanced Students of English

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00104695" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00104695 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Posouzení vlivu intervence na přesnost řečové produkce pokročilých studentů angličtiny

  • Original language description

    Cílem této dílčí studie, která je součástí obsáhlejšího výzkumného projektu, je posoudit vliv cílené intervence na zvýšení přesnosti řečové produkce u pokročilých studentů angličtiny na úrovni C1 podle SERR. U těchto studentů dochází k relativně častému výskytu chyb, zejména takových, které vznikají vlivem působení mateřského jazyka a fosilizací. V rámci této studie byla testována přesnost u 3 skupin pokročilých studentů oborové angličtiny. Všichni studenti se podrobili testu posouzení gramatické správnosti a zároveň vyjadřovali míru jistoty při odpovídání. Výsledky byly analyzovány, interpretovány a byla formulována doporučení pro další výzkum, zejména nutnost analýzy psané a mluvené produkce. Detailní analýza by mohla poskytnout komplexnější obraz přesnosti řečové produkce u pokročilých studentů.

  • Czech name

    Posouzení vlivu intervence na přesnost řečové produkce pokročilých studentů angličtiny

  • Czech description

    Cílem této dílčí studie, která je součástí obsáhlejšího výzkumného projektu, je posoudit vliv cílené intervence na zvýšení přesnosti řečové produkce u pokročilých studentů angličtiny na úrovni C1 podle SERR. U těchto studentů dochází k relativně častému výskytu chyb, zejména takových, které vznikají vlivem působení mateřského jazyka a fosilizací. V rámci této studie byla testována přesnost u 3 skupin pokročilých studentů oborové angličtiny. Všichni studenti se podrobili testu posouzení gramatické správnosti a zároveň vyjadřovali míru jistoty při odpovídání. Výsledky byly analyzovány, interpretovány a byla formulována doporučení pro další výzkum, zejména nutnost analýzy psané a mluvené produkce. Detailní analýza by mohla poskytnout komplexnější obraz přesnosti řečové produkce u pokročilých studentů.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60202 - Specific languages

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů