The conception of an outdoor learning/fieldwork in the prospective primary teachers´ curriculum
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00105400" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00105400 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Original language description
Terénní výuka je komplexní přístup, v němž žáci získávají zkušenosti při výuce mimo školu, přičemž se rozvíjejí nejen v kognitivní, ale i v afektivní, sociální a psychomotorické oblasti. Poster bude zaměřen na koncepci terénní výuky a prvků regionálního principu v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ.
Czech name
Koncepce terénní výuky v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Czech description
Terénní výuka je komplexní přístup, v němž žáci získávají zkušenosti při výuce mimo školu, přičemž se rozvíjejí nejen v kognitivní, ale i v afektivní, sociální a psychomotorické oblasti. Poster bude zaměřen na koncepci terénní výuky a prvků regionálního principu v kurikulu studia Učitelství pro 1. stupeň ZŠ.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů