All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Constructivist theories of learning and their use in museum education: the research

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00105533" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00105533 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.muzeologia.sk/index_htm_files/program%20konferencie%204_2018.pdf" target="_blank" >http://www.muzeologia.sk/index_htm_files/program%20konferencie%204_2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Konstruktivistické teorie učení a jejich využití v muzejní edukaci: výzkumný exkurz

  • Original language description

    Moderní muzea jsou neodmyslitelně spjatá s edukačním posláním. Přínosnými pro praxi muzejní edukace jsou konstruktivistické teorie učení. O ty je možné opírat edukační proces nejen ve škole, ale také v muzeu. To pro takovou edukaci nabízí vhodné podmínky. Edukace v muzeu v ideálním případě nemá podobu pouhého frontálního výkladu průvodce. Naopak se dnes muzea snaží návštěvníky do procesu edukace co nejvíce aktivně zapojit. Právě aktivní role návštěvníka stojí v centru pozornosti konstruktivistických teorií učení, které si příspěvek klade za cíl představit a na základě výsledků výzkumné analýzy ukázat možnosti jejich využití v praxi.

  • Czech name

    Konstruktivistické teorie učení a jejich využití v muzejní edukaci: výzkumný exkurz

  • Czech description

    Moderní muzea jsou neodmyslitelně spjatá s edukačním posláním. Přínosnými pro praxi muzejní edukace jsou konstruktivistické teorie učení. O ty je možné opírat edukační proces nejen ve škole, ale také v muzeu. To pro takovou edukaci nabízí vhodné podmínky. Edukace v muzeu v ideálním případě nemá podobu pouhého frontálního výkladu průvodce. Naopak se dnes muzea snaží návštěvníky do procesu edukace co nejvíce aktivně zapojit. Právě aktivní role návštěvníka stojí v centru pozornosti konstruktivistických teorií učení, které si příspěvek klade za cíl představit a na základě výsledků výzkumné analýzy ukázat možnosti jejich využití v praxi.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů