The Diagnostic Process of Individuals with Mild Intellectual Disabilities
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106126" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106126 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://sppdny.cz/wp-content/uploads/2019/02/sbornik-konference-olomoucke-specialne-pedagogicke-dny-2017.pdf" target="_blank" >http://sppdny.cz/wp-content/uploads/2019/02/sbornik-konference-olomoucke-specialne-pedagogicke-dny-2017.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.18.24454306" target="_blank" >10.5507/pdf.18.24454306</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Diagnostický proces u jedinců s lehkým mentálním postižením
Original language description
Cílem výzkumného projektu bylo analyzovat diagnostický proces u jedinců s lehkým mentálním postižením. Na základě hlavního cíle byly stanoveny cíle dílčí, které byly zaměřeny zejména na období odhalení lehkého mentálního postižení, nejčastější projevy jedinců vedoucí k návštěvě poradenského zařízení nebo úroveň spolupráce mezi speciálně pedagogickým centry a základními školami. Z cílů výzkumného projektu vycházely hypotézy, které byly ověřovány ve výzkumném šetření. K získání dat ve výzkumném šetření byla využita kvantitativní metoda ve formě dotazníku vlastní konstrukce, který byl vypracován ve dvou verzích – pro základní školu a speciálně pedagogické centrum. Získaná data byla analyzována slovně a v podobě tabulek či grafů. Ve výzkumném projektu byly stanoveny tři hypotézy a všechny byly potvrzeny na základě získaných a vyhodnocených výsledků.
Czech name
Diagnostický proces u jedinců s lehkým mentálním postižením
Czech description
Cílem výzkumného projektu bylo analyzovat diagnostický proces u jedinců s lehkým mentálním postižením. Na základě hlavního cíle byly stanoveny cíle dílčí, které byly zaměřeny zejména na období odhalení lehkého mentálního postižení, nejčastější projevy jedinců vedoucí k návštěvě poradenského zařízení nebo úroveň spolupráce mezi speciálně pedagogickým centry a základními školami. Z cílů výzkumného projektu vycházely hypotézy, které byly ověřovány ve výzkumném šetření. K získání dat ve výzkumném šetření byla využita kvantitativní metoda ve formě dotazníku vlastní konstrukce, který byl vypracován ve dvou verzích – pro základní školu a speciálně pedagogické centrum. Získaná data byla analyzována slovně a v podobě tabulek či grafů. Ve výzkumném projektu byly stanoveny tři hypotézy a všechny byly potvrzeny na základě získaných a vyhodnocených výsledků.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Perspektivy společného vzdělávání
ISBN
9788024454306
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
113-120
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Jan 1, 2017
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—