All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Representation of Musical Activities in the Teaching of Music Theory at Czech Primary Art schools : particular findings of the Exploratory Survey of the Department of Music Education at the Faculty of Education, Masaryk University in Brno 2018

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106193" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106193 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1149" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1149</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zastoupení hudebních činností ve výuce hudební nauky na základních uměleckých školách : dílčí závěry průzkumného šetření Katedry hudební výchovy PdF MU v Brně 2018.

  • Original language description

    S úmyslem zmapovat současný stav hudebně teoretického vzdělávání na základních uměleckých školách (dále jen ZUŠ) v České republice a získat tak podklady pro charakteristiku vzdělávacích trendů v této oblasti, uskutečnilo se na jaře r. 2018 průzkumné šetření Katedry hudební výchovy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně Současné trendy hudebně teoretické výuky v základních uměleckých školách České republiky. Výzkumná sonda se skládala z písemného dotazníku pro žáky a online dotazníku pro učitele. Součástí dotazníku pro učitele byla mimo jiné také sekce zabývající se korelací mezi složením hudebních činností a zastoupením jednotlivých typů hudby v rámci výuky hudební nauky. Tento referát si klade za cíl informovat o dílčích zjištěních právě v souvislosti se složením hudebních činností.

  • Czech name

    Zastoupení hudebních činností ve výuce hudební nauky na základních uměleckých školách : dílčí závěry průzkumného šetření Katedry hudební výchovy PdF MU v Brně 2018.

  • Czech description

    S úmyslem zmapovat současný stav hudebně teoretického vzdělávání na základních uměleckých školách (dále jen ZUŠ) v České republice a získat tak podklady pro charakteristiku vzdělávacích trendů v této oblasti, uskutečnilo se na jaře r. 2018 průzkumné šetření Katedry hudební výchovy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně Současné trendy hudebně teoretické výuky v základních uměleckých školách České republiky. Výzkumná sonda se skládala z písemného dotazníku pro žáky a online dotazníku pro učitele. Součástí dotazníku pro učitele byla mimo jiné také sekce zabývající se korelací mezi složením hudebních činností a zastoupením jednotlivých typů hudby v rámci výuky hudební nauky. Tento referát si klade za cíl informovat o dílčích zjištěních právě v souvislosti se složením hudebních činností.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů