The Project “The Support of Digital Literacy Development” and the Current Multimedia Background in Music Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106428" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106428 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1149" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1149</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Projekt „Podpora rozvoje digitální gramotnosti“ a současné multimediální zázemí v hudebním vzdělávání
Original language description
Příspěvek si klade za cíl seznámit zájemce o problematiku multimédií a moderních technologií ve vzdělávání s projektem „Podpora rozvoje digitální gramotnosti“, na jehož realizaci se vedle pracovišť mnoha českých univerzit podílí i Katedra hudební výchovy Pedagogické fakulty MU. Jsou zde prezentovány jak vstupní předpoklady a institucionální podpora projektu, tak i jeho plánované výstupy a praktická aplikace výsledků. Příspěvek dále nabízí přehled stavu zavádění multimédií do škol, odkazující na výzkumy Katedry hudební výchovy v minulých letech, včetně letošního výzkumu zaměřeného na základní umělecké školy. V závěrečné části textu jsou představeny vybrané aktuální možnosti multimediálních prostředků s možnostmi jejich využití v hudebním vzdělávání. Příspěvek vznikl v rámci projektu Podpora rozvoje digitální gramotnosti (CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_036/0005366).
Czech name
Projekt „Podpora rozvoje digitální gramotnosti“ a současné multimediální zázemí v hudebním vzdělávání
Czech description
Příspěvek si klade za cíl seznámit zájemce o problematiku multimédií a moderních technologií ve vzdělávání s projektem „Podpora rozvoje digitální gramotnosti“, na jehož realizaci se vedle pracovišť mnoha českých univerzit podílí i Katedra hudební výchovy Pedagogické fakulty MU. Jsou zde prezentovány jak vstupní předpoklady a institucionální podpora projektu, tak i jeho plánované výstupy a praktická aplikace výsledků. Příspěvek dále nabízí přehled stavu zavádění multimédií do škol, odkazující na výzkumy Katedry hudební výchovy v minulých letech, včetně letošního výzkumu zaměřeného na základní umělecké školy. V závěrečné části textu jsou představeny vybrané aktuální možnosti multimediálních prostředků s možnostmi jejich využití v hudebním vzdělávání. Příspěvek vznikl v rámci projektu Podpora rozvoje digitální gramotnosti (CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_036/0005366).
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů