All
All

What are you looking for?

All
Projects
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Power relations in classes taught by novice teachers

Result description

Invited workshop in Teacher´s week at Faculty of Arts, Masaryk university. Workshop wa focused on power relations in classes taught by novice teachers. Workshop is based on mixed methods research on power in the classroom.

Keywords

novice teacherspower in the classroomstudent teachers

The result's identifiers

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů

  • Original language description

    Vyžádaný workshop v rámci Týdne učielství pořádaného ÚPV FF MU. Tématem workshopu byly mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů. Workshop využívá výsledky smíšeného výzkumu moci ve školní třídě.

  • Czech name

    Mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů

  • Czech description

    Vyžádaný workshop v rámci Týdne učielství pořádaného ÚPV FF MU. Tématem workshopu byly mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů. Workshop využívá výsledky smíšeného výzkumu moci ve školní třídě.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Basic information

Result type

O - Miscellaneous

O

OECD FORD

Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Year of implementation

2018