Infosphere as a tool for learning learning - learning as a process of achieving dynamic homeostatic balance
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00107630" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00107630 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Infosféra jako nástroj pro studium učení - učení jako proces dosahování dynamické homeostatické rovnováhy
Original language description
Příspěvek se věnuje fenomenologicko-pragmatickému vymezení nového výzkumného pedagogického pole. Nabízí koncept infosféry jako prostoru informačních interakcí, ve kterém by se měl uskutečňovat pedagogický výzkum. Výhody tohoto výzkumného pojetí následně dokumentuje empirickými informacemi.
Czech name
Infosféra jako nástroj pro studium učení - učení jako proces dosahování dynamické homeostatické rovnováhy
Czech description
Příspěvek se věnuje fenomenologicko-pragmatickému vymezení nového výzkumného pedagogického pole. Nabízí koncept infosféry jako prostoru informačních interakcí, ve kterém by se měl uskutečňovat pedagogický výzkum. Výhody tohoto výzkumného pojetí následně dokumentuje empirickými informacemi.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA19-13038S" target="_blank" >GA19-13038S: Roads Towards 21st Century Inclusive School: An Ethnographic Approach</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů