All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Lexical level of bilingual children in preschool age

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00110761" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00110761 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://capv.tul.cz" target="_blank" >http://capv.tul.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Lexikální složka řeči u bilingvních dětí předškolního věku

  • Original language description

    Přehledová studie se zabývá výzkumy zahraničních autorů zaměřenými na úroveň a rozsah slovní zásoby bilingvních dětí předškolního věku a jejich schopnost porozumět verbální komunikaci v daném jazyce. V práci jsou zahrnuty empirické studie realizované v období od roku 2001 do roku 2015, které prostřednictvím standardizovaných jazykových testů porovnávají slovní zásobu bilingvních dětí se slovní zásobou dětí monolingvních. Na základě analýzy jednotlivých studií byly zjištěny pouze nepatrné rozdíly ve slovní zásobě dětí bilingvních a monolingvních a jejich schopnosti adekvátně verbálně reagovat. Přehledová studie dále upozorňuje na nejednotné názory předních odborníků na danou problematiku a také potřebu zabývat se lexikální složkou řeči bilingvních dětí i v dalších výzkumech.

  • Czech name

    Lexikální složka řeči u bilingvních dětí předškolního věku

  • Czech description

    Přehledová studie se zabývá výzkumy zahraničních autorů zaměřenými na úroveň a rozsah slovní zásoby bilingvních dětí předškolního věku a jejich schopnost porozumět verbální komunikaci v daném jazyce. V práci jsou zahrnuty empirické studie realizované v období od roku 2001 do roku 2015, které prostřednictvím standardizovaných jazykových testů porovnávají slovní zásobu bilingvních dětí se slovní zásobou dětí monolingvních. Na základě analýzy jednotlivých studií byly zjištěny pouze nepatrné rozdíly ve slovní zásobě dětí bilingvních a monolingvních a jejich schopnosti adekvátně verbálně reagovat. Přehledová studie dále upozorňuje na nejednotné názory předních odborníků na danou problematiku a také potřebu zabývat se lexikální složkou řeči bilingvních dětí i v dalších výzkumech.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů